Friday, June 24, 2011

studs & galaxy wedges outfit

Tak jak obiecałam są zdjęcia pomimo tego ,że pogoda zmieniła się co chwilę.Skorzystałam z Waszych rad i posypałam koturny brokatem.Myślę ,że wyglądają teraz rzeczywiście lepiej.Rurki to kolejna rzecz ,którą zaćwiekowałam.Kupiłam je za klika złotych w swoim ulubionym sh.Torebkę mieliście już okazję oglądać ,ale stwierdziłam, że będzie fantastycznie pasowała do butów ; )
Czekam teraz na wiele przesyłek ,które pozwolą mi zrealizować następne pomysły na stylizacje także zapraszam do obserwowania ! Pozdrawiam !


 bokserka amisu
pierścionki h&m,primark
torebka primark
rurki h&m sh
koturny rebel heart + DIY 



57 comments:

  1. Teraz koturny wyglądają genialnie:)!

    ReplyDelete
  2. strasznie fajna opaska czyżby to była chustka z h&m?

    ReplyDelete
  3. super to zrobiłaś zdolniacho!!

    ReplyDelete
  4. no a jednak się nie myliłam, te koturny wyglądają lepiej niż oryginały :)
    wyglądasz rewelacyjnie.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. buty są teraz fantastyczne ! jedno wielkie WOW ! :D

    ReplyDelete
  6. Nareszcie się doczekałam stylizacji, jest świetna.! Boskie są te koturny, sama bym takie chciała. Jeżeli bym miała takie kupić, to nawet jeżeli bym miała u ciebie drożej zapłacić to bym kupiła twoje:))

    ReplyDelete
  7. wow, super wyszły te koturny :)

    ReplyDelete
  8. super look, a koturny świetne, gratuluje pomysłu :)

    ReplyDelete
  9. o jaaaa, tez takie chcę!! chyba muszę coś zrobić z moimi :)

    ReplyDelete
  10. no i elegancko się prezentują!!! Spodnie też masz fajne i przy koszulce zamek dodaje efektu :)

    ReplyDelete
  11. Przytyłaś, czy mi się wydaje? ;)

    ReplyDelete
  12. nie..chyba Ci się tak tylko wydaje : )

    ReplyDelete
  13. Buty wyglądają dużo lepiej z tym brokatem :) świetny outfit ! pozdrawiam.

    ReplyDelete
  14. Świetny T-shirt, a buty zapierają dech w piersiach ;)

    ReplyDelete
  15. cudownie wyszły te buty!!!

    ja tez ostatnio wszystko ćwiekuje , co można zobaczyć na moim blogu :)

    ReplyDelete
  16. no buty jak juz pisalam wygladaja nieziemsko i caly czas sie nie moge nadziwic .. jak ty to zrobilas ?! I te cwieki.. musisz byc strasznie cierpliwa

    P.S Czytałam już zamysł scenariusza- na dniach jakos odpisze bo mam wiele pomyslow ! :D

    ReplyDelete
  17. mam takie pytanie, gdzie chodzisz do sh? jakbyś mogła mi dokładnie powiedzieć, bo ja też mieszkam w DG, ale jakoś nie mogę znaleźć fajnego lumpka :<

    ReplyDelete
  18. cudowne buty. ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  19. wspaniały zestaw, boskie buty!:D

    ReplyDelete
  20. dziękuję dziewczyny,bardzo się starałam !!!!!

    ReplyDelete
  21. Co do butów, mogłabyś zdradzić jak je zrobiłaś, co użyłaś? Bo z chęcią chciałabym takie. Chyba że mogłabyś zrobić owe butki na zamówienie za rozsądną cenę?

    ReplyDelete
  22. pięknie wyszły buty! jakimi farbami to zrobiłaś?

    piękna sesja jak zawsze:)

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. i'm in love wjth your wedges!

    ReplyDelete
  24. uwielbiam twój styl! świetny zestaw, a te koturny - boskie!

    ReplyDelete
  25. rewelacyjnie Ci wyszły te koturny!

    ReplyDelete
  26. dobrze, że posłuchałaś rad :) butki są super! set genialny, jak zwykle! no i świetne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  27. fajnie przerobiłaś buty :)
    Pozdrawiam Julka
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. niesamowite koturny :)
    strasznie lubię ten galaktyczny motyw!

    ReplyDelete
  29. to co zrobiłaś z koturnami jest niesamowite! :) jestem zachwycona i aż nie mogę się napatrzeć! :)
    świetny rockowy zestaw, te ćwieki, pierścienie och i ach!

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Im więcej patrzę na te koturny tym bardziej mi się podobają! :)

    ReplyDelete
  31. ooo i teraz te buty wyglądają naprawdę zajebiście!!! :D

    ReplyDelete
  32. Zdolniacha jesteś, na prawdę świetnie wyszły Ci te buty. I torebka bardzo pasuje.

    http://vintagesrintage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. uwielbiam torebki z frędzlami, ostatnio też taką dostała, pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  34. okropnie to biednie wygląda,a mina świadczy o cierpieniu!

    ReplyDelete
  35. ale butów mozna pozazdrościć!: )

    ReplyDelete
  36. świetna stylizacja, jestem pod wrażeniem tego co udało Ci się zrobić z butami :)

    ReplyDelete
  37. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA MIŁE KOMENTARZE !!!!!! : )

    ReplyDelete
  38. Świetnie Ci wyszły te koturny :) Zdradzisz, jak dokładniej zrobiłaś z tymi farbami olejnymi ?

    Podoba mi się twój blog , więc jeśli chcesz to możemy poobserwać się nawzajem :)

    ReplyDelete
  39. od pewnego czasu,śledzę Twojego bloga i co raz bardziej mnie zaskakujesz,masz rewelacyjne stylizacje,świetne wyczucie :) i nurtuje mnie pytanie : Czy moda to tylko Twoje hobby czy jednak wiąrzesz z tym przyszłość , pozdrawiam i czekam na kolejeny outfity !

    ReplyDelete
  40. o wow wow wow! Brak mi słów, dodam tylko, że genialnie dobrałaś tło do ciuchów!

    ReplyDelete
  41. świetne są te buty idealnie pasują do outfitu!;)

    Pozdrawiam M.

    ReplyDelete
  42. Teraz wyglądają zdecydowanie kosmicznie ;)

    ReplyDelete
  43. Jej, te buty są cudowne! Dodaję Cię do mojej listy 'the best'. ;)

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. załączyłam link do Twojego bloga w mojej notce - mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe :)

    ReplyDelete
  45. super! bardzo fajnie je zmieniłaś :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !