Wednesday, March 13, 2013

SILESIA FASHION LOOK paprocki&brzozowski, party party

Kochani wrzucam fotki z piątkowego 08.03 wydarzenia Silesia Fashion Look : ) Właśnie tego u nas brakowało: obecności znanych gwiazd, świateł i profesjonalnych pokazów ! Żałowałabym bardzo gdyby mnie tam nie było : ) Zapraszam do oglądania zdjęć. Przy okazji dziękuję za miłe towarzystwo dziewczynom ( Fatimie, Sylwii, Ani, Magdzie, Kasi i drugiej Magdzie) oraz Adrianowi ;**
Oby więcej takich wydarzeń !!! KISS :*



Paprocki & Brzozowski


Wiola Wołczyńska


Sophie Kula


Mój look:

koszula awwdore
spódniczka goodnightmacaroon
szpilki sarenza


56 comments:

  1. wow, fajnie masz, zazdroszczę ;*

    ReplyDelete
  2. Ja też dziękuję! Było SOWICIE :D

    ReplyDelete
  3. Widać, że się b. dobrze bawiłaś :))) Fajnie, fajnie :)

    http://venuskerrigan.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. A temu panu z siódmego zdjęcia po co okulary? Wygląda na głupszego.

    ReplyDelete
  5. ŁaŁ ! masz świetny ubiór, super zdjęcia i jesteś śliczna! :)

    ReplyDelete
  6. Jak się nazywa piosenka z Filmiku :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Music:
      Macklemore - Can't Hold Us (feat. Ray Dalton)

      Delete
  7. Jesteś prześliczna:) Bardzo mi się podobają te zdjęcia i twoja stylizacja:3 CUDOWNIE!
    obserwuję:) i zapraszam do mnie;)

    ReplyDelete
  8. o wow!
    Ich pokazu tylko zazdrościć, uwielbiam ich markę ,jedni z najlepszych w polsce ^^

    ReplyDelete
  9. Wiola ostatnie trzy fotki są przepiękne!:) Zawsze nie mogę się u Ciebie napatrzeć na to jak ostre i jasne są Twoje zdjęcia:)

    ReplyDelete
  10. koszmarne wszystko,ty brzydal ,gdzie ci do Michała Sz,ubrania fatalne,zero gustu.wiem że usuniesz ale i tak musisz przeczytać a o to chodzi.twoi wazeliniarze mogą pisac co chcą.ty nie posiadasz samo krytyki i nabzdyczasz się od razu,możesz sobie kasowac ale siebie nie poprawisz

    ReplyDelete
    Replies
    1. podobnież miałaś już tu nie zaglądać ? :D

      Delete
    2. Mary siebie poprawiać nie musi za to Ty szybko skorzystaj ze słownika!

      Delete
    3. Bez photoshopa wyglądasz marnie, to fakt, a masz dopiero dwadzieścia kilka lat. Znam 30 latki, które wyglądają lepiej.

      Delete
    4. Widzę, że mój komentarz jakimś cudem tutaj nie dotarł. Więc powiem, że trudno tu nie zaglądać skoro dodajesz po kilkanaście postów dotyczących tego samego? Pytanie: Po co tyle? Uważasz, że ludzie nie potrafią czytać. Skoro są twoimi fanami to z pewnością oglądają Twój blog codziennie. Po co dodatkowo wszystkich informować?

      Delete
    5. Pewnie zatrzymał się w spamie ; )
      To ile dodaję i jak często to moja sprawa, każdy tak robi więc ekhm... ;D
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Delete
  11. bardzo ładnie wyglądałaś :)

    ReplyDelete
  12. hellloooo! jestes piekna i pieknie sie ubierasz. hmmm ja mysle , ze jeszcze piekniej wygladalabys gdyby rysowalas czarne kreski. ouuu twoje oczy byliby taaak wyrazne! czy kiedy kolwiek doczekam sie ciebie z kreskaaamiii???

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałam już kreski kilka razy i uwierz mi średnio się w nich czuję ;p

      Delete
  13. Kurczę, żałuję, że nie mogłam być ;c pięknie wyglądałaś!

    ReplyDelete
  14. kochana, ale Ci zazdroszczę! :*

    ReplyDelete
  15. So beautiful! love your shoes & love the maxi dress!

    http://yourdulde.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Widac, ze zabawa byla przednia :D

    http://badzprozna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zazdroszczę takiej imprezy ! Cudowny pokaz :OO <3 i ślicznie wyglądałaś



    A G A T H I E

    ReplyDelete
  18. Jakoś tak nie pasuje mi tu ta niebieska torebka, a tak wyglądasz uroczo ;)

    ReplyDelete
  19. Pięknie wyglądałaś! Obserwuję :)

    ReplyDelete
  20. Cudownie wyglądałaś :D

    U mnie konkurs, zapraszam ! :D
    http://myesscape.blogspot.com/2013/03/konkurs-wygraj-bransoletke-escape.html

    ReplyDelete
  21. Slicznie wygladalas tylko pozazdroscic ;) I impreza widac udana!



    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
    Zapraszam do mnie na LOTERIE
    do wygrania moja ulubiona pomadka LIME CRIME - Glamour 101
    i kilka innych kosmetykow z SEPHORY

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia !
    Mogę wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia i jaki jest to obiketyw ?

    ReplyDelete
  23. Super zdjęcia i ta sukienka rożowa jest niesamowita z pokazu Wołczyńskiej.
    ładna stylizacja.:)]
    Pozdrawiamy

    ReplyDelete
  24. Ale żałujemy że nie mogłyśmy dotrzeć :( Moze następnym razem! Pozdrawiamy :)

    ReplyDelete
  25. To był fantastyczny wieczór! Super, że mogłam go z Wami spędzić! Buziaki

    ReplyDelete
  26. amazing look! love the way you put outfits together!!

    Liat Neuman
    Yomanchic.com

    ReplyDelete
  27. ojej paskudnie wyglądasz na żywo

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej szkoda, że nie podeszłaś i nie powiedziałaś mi tego w twarz ;* hehe

      Delete
  28. Paskudnie to ty wygladasz i widac że z tobą coś jest nie tak,oj do czgo to zazdrość prowadzi, MK jest jeszcze ładniejsza na żywo bo sama ją widziałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ! ;) ;*
      No niestety tak to już bywa jak ktoś właśnie zazdrości.
      Pozdrawiam !

      Delete
    2. O matko, jak mnie wk...ia coś takiego!!!! Trzeba było powiedzieć prosto w oczy, a nie pod anonimem, bezpiecznie, po cichutku sączyć jadek. To takie słabe jak dowcipy w familiadzie.

      Delete
    3. Atak anonimów wersja HARD! Nie przejmuj się u mnie aktualnie jest to samo. ;D jadą o byle co i po byle czym byle tylko wpieprzyć swoje marne 3 grosze.

      Delete
  29. Haha, jak zobaczyłam to zdjęcie ze Szpakiem, to przypomniał mi się komentarz, w którym ktoś porównał Cię do niego kiedy się uśmiechasz :D Nie wiem skąd takie porównanie. Hejterów jak zwykle ponosi wyobraźnia... A tak swoja drogą to lubię tu zaglądać, bo przyjemnie się na Ciebie patrzy. Wydajesz się być sympatyczną osobą. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  30. Twój look psuje tylko ta niebieska torebka, a byłoby tak ładnie...

    ReplyDelete
  31. stwierdzam, że masz straszne włosy...

    ReplyDelete
  32. Właśnie obejrzałam Twoje filmy na yt. Bardzo mi się podobają i masz świetny gust muzyczny.

    ReplyDelete
  33. Super wyglądałaś ;) i ogólnie to mega ciekawe wydarzenie musiało być!

    ReplyDelete
  34. Tez bylam na tym pokazie w SCC, jestes z Katowic ? :)
    Swietny blog, zapraszam :)

    ReplyDelete
  35. Miałaś świetną stylizację! :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !