Friday, April 18, 2014

FOODBOOK: What did I eat?

Tak ja obiecałam wrzucam post o moich posiłkach :) Są to oczywiście moje propozycje, ale tak naprawdę wszystko zależy od naszych upodobań. Znajdziecie tutaj zarówno zestawy śniadaniowe jak i również obiadowe :) No to lecimy!

Od lewej:
bułka z pastellą z suszonych pomidorów i z tuńczykiem, kromka razowca z przyprawami i rzodkiewką
bułka wieloziarnista z plasterkiem sera capresi i pomidorem, koktajl z banana
bułka z pestkami dyni jajecznicą i pomidorem, paski papryki czerwonej i zielonej
koktajl z banana z czekoladowo-bananowym crunchy
Od lewej:
pieczony bakłażan z ryżem, indykiem, pomidorami i pieczarkami
pieczona papryka ryżem, kurczakiem, pomidorami i pieczarkami
grillowane warzywa z ryżem i indykiem
sałatka z tuńczykiem, przyprawami, jajkiem i pomidorami, wafle ryżowe z plastrami sera capresi
Od lewej:
mus z melona i ananasa, plasterki kiwi
sałatka ze szczypiorkiem, sałatą i pomidorami
bułka z pestkami dyni z sałatą i pomidorem, banan
kromki chleba wieloziarnistego z jajkiem sadzonym i szpinakiem
Oczywiście w mojej diecie nic się nie zmieniło :) Nadal staram się jeść od 4-5 posiłków dziennie.
Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie, gdzie regularnie staram się wrzucać fotki swoich dań!
Pozdrawiam! :*

Happy Easter day!

Up to 75%off. Hurry up!
More than 1000 styles. There is always a suitable one for you
Start from Apr 15th, end on Apr 22nd.
Shipping within 24 hours.

By the way, the white lace blouse in 3D embroidery will be $11.99 on April 17th, save 64%.

23 comments:

  1. Na ostatnim to kawa zbożowa?

    ReplyDelete
  2. smaczne to wygląda

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Polecam ci troszeczkę ograniczyć ciemne pieczywo, ponieważ ja też jak przeszłam na zdrowsze jedzenie jadłam go w dużych ilościach i niestety skończyło się bardzo podrażnionymi jelitami, teraz nie mogę jeść pełnoziarnistych rzeczy wcale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz, myślę że to zależy głównie od danego organizmu :) jedni się przerzucają z jasnego na ciemne i tak jedzą całe życie i czują się ok :) ja w sumie nie jem samego ciemnego pieczywa, także mnie to raczej nie grozi :)

      Delete
  4. Ale pysznie wyglądają Twoje posiłki ! :)

    ReplyDelete
  5. mam nadzieję, że pastella z pierwszej kanapki jest robiona ręcznie, bo te sklepowe to same świństwa :(
    ★ blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, kupiona w sklepie, ale nie przesadzajmy że jak się zje od czasu do czasu to zaraz coś się stanie ;)

      Delete
  6. ta pastella z pomidorów- kupiona? jeśli tak, to wyrzuć :) ostatnio o tym mówili w tv ze mnóstwo w tym chemii i kcal. gorsze świnstwo od margaryny. lepiej uzywać serków twarogowych do smarowania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie widziałam tego programu, ale powiem Ci że wiele rzeczy człowiek powinien nie jadać bo zawsze są jakieś minusy. Pastelli nie jem często, więc raz na jakiś czas nie zaszkodzi :)

      Delete
  7. wszystko wygląda smakowicie! :)

    ReplyDelete
  8. Mogę zapytać ile mniej więcej zajmuje Ci przygotowanie takich wspaniałych posiłków ? Ja z wielką chęcią sama bym się tak odżywiała, niestety ze względu na brak czasu naprawdę mi to nie wychodzi :P Świetny post ;) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. all these foods look so yummy! and healthy too!

    http://absolutelysarahx.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. mmmm same zdrowe pyszności :) aż zrobię sobie dzisiaj bakłażana

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny post ;) Ja ostatnio tez zmieniłam swoje nawyki żywieniowe ;) U mnie na blogu przepis na przepyszny koktajl! Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  12. Nie pij rozpuszczalnej kawy. To jest totalny syf. Zakwasza tak mega organizm. Jest nie zdrowa. Kupiona sypana kawa badz taka swiezo zmielona przez nas (lub przez ekspres) jest faktycznie zdrowa, a z dodatkiem cynamonu poprawia mrtabolizm. Takie kawy mozesz pic nawe 3 razy dziennie na spokojnie. A te rozpuszczalne- wyrzucamy !

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !