Wednesday, February 11, 2015

The Heart Bun Valentine's Day Hairstyle // VIDEO

13 comments:

  1. Przepięknie Przepięknie! Wyglądasz Kochana cudownie w tej fryzurce! ♥

    Pozdrawiam♥

    ReplyDelete
  2. bardzo pasuje ci takie uczesanie, ja niestety ze wzgledu na nieco odstajace od normy uszy rezygnuje z gladkich koczkow. i duzo bardziej ci do twarzy z usmiechem niz z dziobkiem:)

    ReplyDelete
  3. Świetne upięcie, na pewno wypróbuję :)

    ReplyDelete
  4. Nie wiedziałam, że masz kanał na yt! Piękny koczek! :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jakby nie to, że mój TŻ nie cierpi koków, to pewnie zrobiłabym taki w walentynki :D Uroczy!

    ReplyDelete
  6. Masz piękne włosy! Jak o nie dbasz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. filmik o pielęgnacji moich włosów znajdziesz na moim youtube :)

      Delete
  7. Chciałabym tak dobrze wyglądać w koku!

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładny kok. U mnie potrzeba dużo czasu zanim taki stworzę ;p

    lovelyforme.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. prześliczny makijaż!!!

    Zapraszam do siebie - nowy, niecodzienny post http://idacupas.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  10. such a cute top bun! Love the shape )


    Olga
    MyBlondeGal blog

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !