Thursday, August 20, 2015

New in // Autumn


all from mangooutlet

9 comments:

  1. Nieźle! Przeszukiwałam outlet i jakoś nic nie skradło mego serca, widocznie sporo przegapiłam. ;)

    ReplyDelete
  2. ta kraciasta sukienko-koszula jest piękna ♥

    ReplyDelete
  3. Też nad tą kurtką się zastanawiałam, ale w końcu inną kupiłam, całą skórzaną;D

    ReplyDelete
  4. Ja bym chciała koszule w kratę, ale krótką, tradycyjną :)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne ciuszki!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ja stawiam na szarości tej jesieni ;)

    ReplyDelete
  7. O nie, nie mówmy o jesieni, lato jest takie cudowne!

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !