Friday, June 24, 2016

Grey Basic Dress

Witajcie Kochani! Ostatnio przeglądając szafę zauważyłam, że brakuje mi podstawowych rzeczy tj. biała koszula, czarny t-shirt, czarna sukienka...
Postanowiłam to zmienić i zaopatrzyłam się w szarą basic sukienkę z h&mu. Koniecznie muszę uzupełnić resztę szafy o podstawowe ubrania :) 
Buty w stokrotki są ostatnio moim hitem! Świetnie komponują się jeansem, tiulem i skórą. Jeśli chcecie wyróżnić się z tłumu to zapraszam do przejrzenia asortymentu  mr gugu & miss gogo.
Życzę wszystkim udanego weekendu! Enjoy :*

 pics by Modefriends

sukienka h&m / plecak modekungen / okulary choies / buty mr gugu & miss gogo

12 comments:

  1. plecak!a filmik uroczy,taka jesteś na nim miła i naturalna.

    ReplyDelete
  2. Boskie okulary! Pięknie wyglądasz Wiola, jak zawsze ♥

    ReplyDelete
  3. Sama od jakiegoś czasu myślę nad uzupełnieniem garderoby w takie właśnie podstawowe rzeczy. Świetna sukienka! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    ReplyDelete
  4. Love your sneakers! They're the perfect shoes for summer hikes or long walk :)

    blackhairblackdress.com

    ReplyDelete
  5. Super stylizacja :) Uwielbiam tego typu buty :) Nosisz je bez skarpetek czy masz niewidoczne stopki ? :) Praktykujesz w ogóle noszenie butów na gołą stopę ? :)

    ReplyDelete
  6. uwielbiam takie sukienki ♥♥ boskie buty ♥♥

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !